Veelgestelde vragen
Hoe plaats ik een bestelling?
Kies je gewenste producten, voeg ze toe aan je winkelmandje en volg de stappen in het afrekenproces. Na je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze mogelijk nog wijzigen of annuleren. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice viasupport@beauty-source.nl
Wat zijn de verzendkosten?
• Nederland: gratis verzending vanaf €50 – anders €6,95
• België & Duitsland: gratis vanaf €75 – anders €9,95
Wat is de levertijd?
• Nederland: 1-2 werkdagen
• België & Duitsland: 2-4 werkdagen
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace code waarmee je de levering kunt volgen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. De producten dienen ongebruikt en in originele verpakking te zijn.
Hoe werkt het retourproces?
Stuur een e-mail naarsupport@beauty-source.nlmet je bestelnummer en reden van retour. Wij sturen je de retourinstructies toe.
Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
Retourkosten zijn voor eigen rekening, behalve wanneer het product defect is of er een fout is gemaakt vanuit onze kant.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Je kunt veilig betalen met:
• iDEAL
• PayPal
• Creditcard (Visa, MasterCard, American Express)
• Apple Pay
• Google Pay
• Shop Pay
• UnionPay
Waar is Beauty Source gevestigd?
Beauty Source is een online webshop én fysiek gevestigd aan de Albert Cuypstraat 221 in Amsterdam. Wij leveren producten via onze webshop aan klanten in binnen- en buitenland.